Tuesday, September 25, 2012

Petang sabtu aku ; bagi pengemar cempadak goreng dan sukun goreng ; Bubba Gump

 
Aku ni bila tengah marah nak update blog pun tak de mood.  Apasal ye ada orang  yang suka buat keja cam haram jadah  sehingga  menyusahkan orang lain?. stressnya aku hari ni...tapi sestress stress aku tak delah sampai menyusahkan hidup orang lain. kalau nak bekerja tu bekerjalah secara profesional janganlah sesekali mencampuradukkan antara  masalah peribadi dengan kerja haishh fed up aku nak cite pasal 4 orang bangkai  yang ujud didalam syarikat buah letup-letup sdn bhd ni.

Berbalik pada tajuk asal aku  ; petang sabtu balik dari sunway Lagoon kitaorang pegi  jalan-jalan kat The Curve,hurmm biasalah tu bila  banyak berjalan perut pun lapar , Yuyi ajak kitaorang makan kat  Bubba Gump . Kat sini menyajikan menu  berasaskan udang dan ayam yang  disajikan secara bergoreng.

aku tengah stress ni, kita  layan gambar jelah ye.




Firdaus tengah asyik  menyedut mango juice
aksesori -aksesori yang disediakan untuk dimakan bersama makanan bergoreng
udang goreng mantap
 
Di bawah udang goreng ada salad kobis
yuyi thumb up sebab sedap kot
isi ikan digoreng bersama kentang goreng

Lobster, udang dan ikan goreng

ni hidangan aku-layan jangan tak layan


esok sambung lagi ye, hari ni aku stress otak aku buntu nak mengarang.Maafkan aku sekiranya cerita aku untuk hari ni agak kemerapuan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina