Monday, September 10, 2012

hari sabtu aku ; menu open house ; nasi hujan panas

Open house? Aku jarang sangat  penuhi jemputan  open house atau mengimarahkan majlis ni . Kadang-kadang aku rasa aku ni complicated untuk difahami orang sedangkan aku pun tak faham diri aku sendiri.  Aku  sebenarnya tak suka orang chop aku sombong. Hakikatnya aku memang seorang manusia biasa yang tak  pernah lari dari sifat pemalu sehingga segelintir orang merasakan yang aku ni seorang yang sombong. Dahlah sombong, muka buruk, bergaji rendah plak tu. Sejujurnya aku tak kisah pun kalau ada yang cakap aku sombong mulut orang bukannya kita boleh tutup lainlah kalau mulut  botol, tempayan atau benda-benda yang boleh ditutup *jangan ikut perumpamaan aku* Biarlah orang menilai mengikut rasa hati masing-masing .Aku selesa menjadi diri aku sendiri.Aku dilahirkan bukan untuk memuaskan hati semua orang cukuplah sekadar aku yang memahami diriku   InsyaAllah aku cuba mengelakkan  dari menyakiti hati orang lain.

Bercakap pasal open house hari sabtu hari tu aku penuhi jemputan open house kawan ofis.
First time aku makan nasi hujan panas. Sebelum ni aku pun tahu cam mana rupanya nasi hujan panas.
Ahli rombongan cik kiah sedang menikmati juadah open house



Tuan rumah yang berbaju hitam polka dot sedang menghulur angpau kepada adik kawan aku
Anak aku yuyi-macam korang tak kenal ye dak?
Ahli rombongan cik kiah ngan tuan rumah
Juadah open house-maaflah  mak segan nak  ambik gambar juadah, malulah ramai orang lagipun bukan rumah mak so mak kena lah behave dan  jaga atitude.
Suasana open house
Yuyi lagi hey!!!!  ko berapa kali nak interframe?
la lagi kali ni ngan Firdaus plak
Adik bongsu  pumpkin kawan ofis aku 
Pumpkin  ngan anak bongsu tuan rumah
Ahli rombongan cik kiah- 4 dara pingitan dan sorang mak dara(tuan rumah)
Ratu shanghai bersama Puteri kesayangan dan Badang suami kesayangan 
Puteri kesayangan ratu shanghai bersanggul tinggi
Situasi ini amatlah mengjenkelkan bila ratu shanghai berkasut tumit tinggi kaler biru
Entah kenapa bila aku jumpa ngan Badang suami ratu shanghai aku terbayang pokok rambutan , tali dan kerengga.ha ha ha
Putera daniel anak ratu shanghai bersama puteri octavia. mereka sedang berdating.
4 dara pinggitan, pilihlah yang mana satu idaman kalbu . Setiap orang punya citarasa sendiri dalam memilih pasangan tapi setahu aku  yuyi berkenan ngan  lelaki yang  memiliki badan agak berisi.
Suami tuan rumah bersama anak sulungnya
Tuan rumah bersama anak bongsunya 

Gula-gula hacks Putera ku yang handsome bersama adik  pumpkin. Setahu aku  gula-gula hacks suka perempuan yang memiliki badan yang agak gempal

Sekianlah saje liputan dari aku .Terima kasih kepada tuan tumah kerana sudi menjemput aku  datang ke open housenya.Semua makanan sedap-sedap belaka terutama roti jala ngan serawa durian. Aku tertarik ngan persekitaran  kawasan rumah ni, hijau  sejuk je mata memandang.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina