Wednesday, September 26, 2012

Inikah dinamanya cinta


 Ada seseorang yang sedang bergembira di atas tangisan orang lain. Aku  sedikit pun tak rasa kecewa,nun jauh disudut hati aku pun turut rasa  gembira.Aku sentiasa mendoakan kebahagian mereka berdua. Rezeki, jodoh, ajal dan maut itu adalah antara rahsia Allah SWT sapa tahu?

Terimalah lagu ni sebagai teman penganti

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu


Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu


Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja


T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu


Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja



Korang tahu tak yang aku big fan malique too phat itu je aku nak bagitahu.*jangan lempang aku*
Ingatkan tadi  nak bagi  lagu "teman penganti" tapi  tak naklah lagu tu hanya  untuk "pencinta setia"

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina