Thursday, August 23, 2012

Chinese food @ The Blossom Swiss Garden Kuantan - Dinner hari Raya ketiga

Salam Aidilfitri...................


Aku start  update blog ni dari cerita  hari raya ketiga bawak kepada cerita sebelum raya ye, jadi janganlah korang pening kepala plak bila baca cite aku ni.la la la la  Malam Raya ketiga  aku ngan anak-anak bertukar selera dinner  kat The Blossom chinese Restaurant  @Swiss Garden , sebelum sebelum ni   asyik order makanan makan kat bilik je naik jemu plak. Aku ajak suami  join sekali  dia tak nak plak makanya  aku tapaukan untuk dia  mee wantan ngan bbq chicken.
Dalam lif menuju ke The Blossom Chinese Restaurant
Yuyi tengah membelek-belek buku menu
Gula-gula Hack pantang diajak bergambar 
Yuyi ngan Firdaus tak boleh berenggang 
Kitaorang semua  pilih  minuman Jus Soursop
Boleh plak masa nak ambik gambar makanan kamera yuyi kehabisan bateri ,  aku ambik plak   guna hp aku masa tu bateri hp aku pun dah nyawa nyawa ikan, malangkan last last ambik gambar guna hp yuyi dia punya  hp pun nak habis bateri   nasib baiklah dapat  2 keping gambar makanan ni.
 
Semua makanan terbaek
Menu yang dorang suggest kat  yuyi 
1)Aspragus goreng Belacan-terbaek
2)Lemon chicken-terbaek
3)Udang masak  apa , aku pun dah lupa-lagi terbaek dia kata saper yang datang ke sini mesti order udang ni.
Macam biasalah Firdaus ngan nasi goreng cina tak dapat dipisahkan.



Setakat ni je  cerita dinner kitaorang di 

Operation hours:
Lunch : 12.30noon to 2.30pm
Dinner : 6.30pm to 10.30pm 

Swiss-Garden Resort & Spa Kuantan, Pahang, Malaysia

2656~2657, Mukim Sungai Karang, Balok Beach, 26100 Beserah, Kuantan, Pahang Darul Makmur Malaysia.
Tel : 609 - 544 7333
Fax : 609 - 544 9555 

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina