Saturday, August 25, 2012

Samsara spa di Swiss garden Kuantan ; 6 bintang ; bagai orang mengantuk dsorongkan bantal


Salam Aidilfitri..............


Aku sambung lagi cerita  aktiviti aku bersama yuyi  pada malam hari raya kedua di Swiss Garden. kelakar  aku sambung sikit -sikit   lama-lama jadi bukit cerita -cerita aku kat sini ye dak.Sebelum ni aku tak tahu pun yang yuyi ni kaki spa tapi bila dia berborak-borak ngan aku dia banyak bukak topik  pasal spa -spa yang dia pernah kunjungi sebelum ni   arghh pada masa tulah   aku dapat tangkap yang dia memang kaki spa. Dia ada  bagitau aku yang aktiviti berspanya  kerap tergendala  sebab tak de yang menemankan dia  ke spa.  InsyaAllah mungkin selepas ni kalau aku ada banyak masa terluang aku akan menemani dia ke spa.Tapi sekiranya dia nak aku turut sama berspa ermmm faham-faham sendirilah ya "sila bayarkan  untuk aku sekali"

Ekceli samsara spa ni  adalah spa feveret  yuyi , setahu aku spa ni turut berada di Swiss Garden Damai Laut, Swiss Garden Kuala Lumpur ngan Damai Laut & Golf Country Club selain dari Swiss Garden Kuantan. Sekirannya anda rasa curiga ngan statement aku ni silalah tanya pakcik google ye.la la la Syukur Alhamdulillah ada gak orang nak belanja aku berspa setelah sekian lama aku menyepikan diri dari dunia spa . Selama berspa aku asyik layan Dewi sri spa ngan serenity spa je ni lah first time aku nak berubah angin ke samsara spa.
Macam ni pun boleh ?
Samsara spa ni berada  dalam  kawasan swiss garden
Macam dia yang nak berspa?
 
Aku tertarik ngan hiasan dalaman dan luaran  samsara spa ni 

Tukang bayar menyetelkan apa yang patut
Manager samsara spa  bersama dengan salah seorang therapist 
Aku menunggu dihujung sana ngan penuh kesabaran
 yang  nak berspanya  aku ngan yuyi  udah semestinya disediakan  dua katil ye dak
"Selamat datang ke Samsara Spa"
 
 Acara mandi manda selepas dilulur udah semestinya di sini. 
 
Yuyi bersama therapist yang melakukan urutan yang dipanggil Balinese massage kat seluruh badan dia . First time aku  merasa nikmat urutan Balinese massage aku terus jatuh hati. Bagi aku Samsara spa terbaek dari spa yang aku pernah kunjungi sebelum ni no wonderlah samsara spa ni jadi spa feveret yuyi.

Berspa berspa juge tapi jangan  kita lupa  berspa ni ibarat berjudi  ada  masa dan ada ketikanya setelah banyak wang ringgit kita laburkan tapi  hasilnya  tak menjanjikan pulangan yang lumayan kepada tuan punya badan.Aku ketawa bersama-sama ngan yuyi.


Cerita Spa dan pelaburan akan bersambung lagi di siri akan datang, diharap  korang semua sabar menunggu ye.....................

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina