Wednesday, August 1, 2012

urut mengurut dapat mengeratkan kasih sayang

 Salam Ramadhan..................

Sila percaya  yang cerita ni tak sepanas tajuk .la la la la Dah lama rasanya badan ni tak kena urut , dapat pegi SPA best ni  tetiba aku  rindu ngan urutan gadis indon di sini.Ekonomi tengah gawat  tak boleh ke sana dong mau miss soru bulan ni. Tak pelah tak dapat pegi sana pun*ayat penyedap hati* gua dah jumpa spa baik punya lagi murah sesuai untuk golangan marhaen cam keluarga kami Sila percaya kalau tak percaya aku tak nak tunjukkan tempatnya.cer teka cer teka kat mana at 1 2 3 4 arghhh nasib baik korang percaya

Sebelum sampai ke rumah urut marilah kita menenang-nenangkan diri dengan melihat ikan koi &ikan  kap (entah apa nama ikan tu pun aku tak tahu, aku bantai je)yang   bebas berenang -renang ke hulu ke hilir tanpa gangguan.


entah kenapa dari tadi aku perhatikan cam tak nampak  sekor ikan pun yang berenang-renang dalam air tu, cis tak pun  aku yang rabun.
 
yeah inilah dia pusat urutan yang menawarkan harga berpatutan
RM1 -3 minit
RM5- 15 minit
RM10- 30 minit
murahkan kan kan kan
Ratu kebaya apa lagi bolehlah lepas pantang nanti  berurut di sini.Aku tengah membayangkan  ratu kebaya ngan pilis didahi , rambut  toncit tegang  sedang bergoyang di sini.larikkkk dizaman yang serba canggih ni  mak bidan dah semakin pupus nak cari tukang urut plak kemain payah .
Adik tengah memerhatikan akak berurut
Tengoklah tu nak adik cuba nak menyetopkan mesin urut tu.
Apasal muka gula-gula hack semacam je
Gula-gula hack sedang melayan urutan Gintell

 
  adik takut adik ngadu kat akak yang jantung dia berdebar-debar-poyo betullah siadik ni.
Akak sedang mengechek  denyutan jantung adik. akak kata semua okey, "jantung adik berdenyut ngan normal."la la la



Sila kunjungi pusat urutan Rest N Go Gintell berhampiran anda ,untuk penduduk Pelabuhan Klang ialah tu,  sila-silakan ke  Harbour palace , pusat urutan Rest N Go Gintell disini kelihatan lebih tenang sebab  tak ramai orang jadi anda boleh berurut ngan tenang banget.

Sekadar luahan hati

Mulai sekarang aku nak panggil  Firdaus "adik" cam best je.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina