Sunday, September 16, 2012

Kerana pulut santan binasa kerana mulut badan binasa

Aku tambah kerana gatal tangan entry aku " Hari rabu aku ; duofilm solution penyelesaiannya"dan entry "Petang sabtu  aku ; bersama teman lelaki  yuyi di Palma cafe Sacc Mall Shah Alam" terdelete .Ni semua gara -gara nak sangat mendelete  draft entry yang dah memenuhi bahagian post  sehinggakan  aku tak perasan yang aku dah termark kotak entry yang dah dipublish  . Frust gila , sedih pun ada  penat  aku memerah otak bagai entry tu hilang dihujung jari sendiri.dugaan

Semenjak aku berblog inilah pertama kali berlaku  kejadian terdelete entry yang dah  publish . Rasanya tak mungkinlah    aku nak  taip semula entry yang terdelete tu dalam masa terdekat ni ,bagilah aku masa ye .

Kepada  semua  pembaca blog ni  yang  tak dapat membaca entry yang aku dah terdelete tadi  harap maaf.InsyaAllah esok lusa  kalau ada senang  aku taip semula entry  tu ye .





SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA YANG KE 49

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina