Friday, July 3, 2009

Terima kasih Karangkraf



Inilah hamper yg aku cakap tu. Amboi nak mencari tempatnye punyaleh azab. Aku tak tahu plak karangkraf kat Shah Alam tu ade 2. kat surat tu aku tengok macam satu .rupanye kat seksyen 16 ade 2 tempat. Kalau tidak aku nak ambil gambo, tapi macam malu je, sebab ramai org.



Dalam kotak tu ade mcm-mcm. milo/nescafe 3 in 1, nesvita dan mcm-mcm lagilah.buat keluarga kecik cam aku ni setahun tak habis. Mulai sekarang aku mesti berazam akan masuk peraduan banyakkkkkkk lagikkkkkk supaya dapat banyak hadiahhhhhhhhhhh. The moral of the story tak bayar keluar duit sendiri nak beli , cuma beli majalah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina