Sunday, July 12, 2009

Firdaus kembali ceria selepas demam



Dah lama rasanye aku tak mengupdate blog aku. Bukan ape, semenjak kebelakangan ni aku sibuk sikit. Lagi pun takde apa yg nak dikabokan. Hari ni aku nak cerita pasal Firdaus selepas demam. Aksi ni aku ambil hari minggu ari tu. Masa ni dia dah tak demam lagi. Apalagi tak boleh duduk diamlah dia.



Sampai berpeluh-peluh nak mengangkat dumbel.Berat dumbel ni 2 kg. Bukannye tak pernah kena hempap, tapi tak pernah serik. Ini semua aku punye, alah angan-angan mat jenin nak kurus, aku belilah. Tapi pakai seminggu je , bersemangat.Lepas tu hampeh.




Alat ni lagi laki aku bengang. Penat dia kutip kat pengkalan ,tempat dia selalu lepak. Kononnye aku kate, aku boleh kurus dengan syarat ada benda ni. Seminggu je aku bersemangat, lepas tu mcm biasa Firdaus yang main. aku tak kurus jugak.





Akhirnye aku rase Firdaus yang semakin langsing. aku mcm biasa makin debab.



Korang doakanlah supaya aku ade semangat nak pakai benda ni. Bukan ape aku nak come back , kurus macam Victoria Beckham pun jadilah. mcm bangang statement aku ni kan????????




Dia suruh aku tangkap gambar dalam baby court ni. Dia kate, nak jadi baby semula.aku layan je.






Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina