Wednesday, August 26, 2009

Selamat menyambut bulan Ramadhan



Dah lama sangat aku tak update blog . Dah 7 hari puasa, baru aku nak wish selamat menyambut ramadhan. apalah punye sengal aku ni. Dalam masa beberapa hari ni, aku dok sibuk baca blog, peej , datin, ros, shazizi dan yg sewaktu dengannye. Pada bulan puasa nilah aku, memang jadi pemalas nak masak. Alasannye aku bukan ramai sangat. karang masak bagai nak rak, tak de orag makan pun. Semalam aku beli je dua bungkus nasi tomato. ayam KFC aku beli sikit utk firdaus, sebab dia sibuk sangat nak makan ayam KFC.





Aku semalam, memang geram sangat ngan restoran KFC tu. Dah banyak kali aku kate, nak peha semua. alangkah terkejutnya aku, buka kotak semua dada ayam. aku memang pantang betul ngan dada ayam ni. kalau peha takpelah, sebab isinye lembut sikit. Nak tak nak aku layan je.



Nasi tomato yang aku beli. Yang tukang jualnye , korang mesti kenal. SiFad sengal, yang dulu sibuk bergambar ngan Din Beramboi ngan aznil tu. bolehlah tahan rasanye.




Ayam masak merah 2 ketul. Ni pun tak habis. baki ayam seketul tu aku bagi firdaus bawa bekal. Puasa kali ni macam tak selera nak makanlah. aku jadi bodoh, dah tak tahu nak beli ape, nak bagi sedap makan.




Ni aku sahur pagi tadi, aku goreng cheese nugget ngan buat air nescafe.laki aku takde, dia 4 pagi lagi dah keluar niaga. habis tu aku sorang je sahur.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina