Sunday, October 11, 2009

Lepak sungai



Aku bertolak ke sg congkak , lebih kurang pukul 12.30 tengahari.punyalah jalan jem. 2 hingga 3 jam jem . Selalunya jem ada kemalangan. rupanya jeng jeng




Rumah orang kahwin kat tepi jalan, itu yg buat sesak dan jem.




Kenapalah kau nak interframe, baru aku nak ambil nama jalan. Lalulah selepas aku ambik gambar. jobos tullah.




Jem punya pasal, sampai Afis tertidur kat bahu aku.



Sebelum sampai, singgah kedai dulu beli air minuman.





Apa-apa hal bayar dulu.Tempat mandi berseh. Cuma tandas sengal, berseh teramat wangi.




Aku ngan Firdaus nak interframe, mandi kat ombak besar jap.





Lagi sekali lagi . bagilah can nak interframe jap.





Bekalan makanan yg dibawak. Ada mee, nasi goreng dan kuih muih sikit-sikit.





Kalau pegi sini jgn lupa beli samosa dia kat tepi jalan. memang terbaik dari ladang. dalam dia penuh ada kentang , daging dan ayam





Firdaus dan Afis.




Firdaus lepak atas batu.




Menangis sebab tak nak balik.











Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina