Friday, October 16, 2009

Tupperware bukan tupperware



Aku memang tak boleh nampak kalau tupperware mcm ni, mesti tangan parkinson je nak beli.Ini aku tengok katalog cosway kawan aku. Dulu aku memang ahli tupperware, korangkan tahu rege dia mcm mana. tupperware tu pun adelah sikit-sikit kat umah aku. Sekarang catalog cosway banyak cantik-cantik. bekas rege retail RM29.00. aku pakai 1 kupon noor jadi RM17.00.




Dia boleh tutup mcm ni.





Bekas dia boleh tahan jugak besarnye, yg penting kedap udara.



Ini noor beli, bekas air ni rege dia RM9.90 besar gak 1.2 liter. Aku pun nak sambar jugak kalau ade duit. yg atas tu pun aku keji tak bayar lagi, dapat gaji baru bayar.nasib baik member kenal.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina