Wednesday, November 11, 2009

Teka buah



Dah bersawang rupanya umah aku ni. dah lama tak update. Biasalah , kuli selalu hujung bulan sibuk . entry pagi-pagi ni, teka buah apa? Saja je nak propa, tak de cerita , ada-adakan cerita. Ini rambut firdaus yang panjang daripada belakang dah mcm buah rambutan berbulu hitam. Baru rasanya 3 minggu tak potong, dah panjang. Dia ni kalau rambut panjang sikit dah tak cantik. Dari jauh nampak kepala je.




Tengah syok hisap botol sambil tengok tv.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina