Tuesday, November 3, 2009

No Compromise ; The # 1Mister Potato Contest

Entry Ari ni Menjela sikit, pasal The #1 Mister Potato Contest kat www.misterpotato.com.my. Harap korang boleh menang contest ni . Contest ni ada 8 peringkat games.Pasal aku memang takkan compromise kualiti kentang ni . Korang kan tahu aku all of my family minat ngan potato chip. Especially Mister Potato Chips. (Terujalah ngan Perasa sour cream & Original) . Contest ni pulak membawa kita meneroka bagaimana mister potato chip menghasilkan potato chip yang takde compromise .Amazing.





Seriously, nampak mcm senang, tapi memang betul-betul mencabar kredibiliti betul.cirit birit aku dibuatnya. Begitulah hebatnya Mister Potato Chips menghasilkan potato chips yg terbaik , no compromise. Apa-apa hal kena register account dulu kat website ni
http www.misterpotato.com.my. Dah register, korang yang terdekat utk menang contest ni

1st Prize – RM5,000
2nd Prize – RM3,000
3rd Prize – RM2,000



Peringkat pertama nak memungut kentang. Biasalah Mister Potato tak de compromise ngan kualiti kentang. Semua yang terbaik dari ladang.





Siaplah korang kalau lambat , jumpa ngan mamat sengal.menakutkan aku je. banyak kali aku nak cirit, kalau aku lambat. Dah beberapa kali jugak aku retry.Anyway Aku suka misai kau.



Saat gembira kalau menang, ada 3 orang datang menghiburkan kita. This contest lots a fun. I like it.

Kalau nak menang ngan segera, korang kena pergi kilang dia, nak dapatkan fakta-fakta untuk jawab soalan. Masa nilah baru korang tahu betapa Mr.Potato buat chips , dengan penuh displin dan kualiti. Aku tak nak compromise (Dengan Mister potato chip)

Korang tahu ke fakta tentang Mister Potato ?

1) 5 flavour (Original ; Hot & Spicy ; Barbeque ; Tomato ; Sour Cream ngan smoked Turkey,
2) No Trans Fat-nonsense
3) No unnecessary additives
4)100% kentang import yg terpilih(the best healthiest Atlantic, Dakota Pearl and Hermes Potatoes).
5)strict selection
5) Dipotong kepingan halus dan digoreng keemasan
6) Mengunakan Vegetable oil pada suhu 185 C
7) Every bite , tasty,Crunchy and nice


NOW YOU KNOW NO COMPROMISE FOR MISTER POTATO #1
Dorang pun ada perasa Tangy Lemon. First time aku dengar.




Tak de Idea nak bergambar cam mana. Lucky, website ini save profile anda, boleh upload later.
Lepak-lepak pun boleh buat.Aku belum habis cabaran contest. I try my best.

Dah complete nanti jangan lupa suruh seisi keturunan anda vote! Final event, Mr Potato Fiesta akan diadakan di Mist Club Bangsar yeah dan kita lihat siapa yang menang. Tempat kedua RM3000. Dan Ketiga Rm2000.




I like it.




Tengok anak aku hyper ngan Mister Potato Chip







Anak aku asyik masyuk mengudap Mister Potato Chip yang crunchy.




Tengok tu housemate anak aku berebut nakkan Mister Potato. Dorang pasal benda lain boleh compromise, Tapi tidak ngan Mister Potato Chip .NO NO NO COMPROMISE.


Jangan lupa

http://www.nuffnang.com.my/blog/2009/11/02/mister-potato-fiesta-2009/

Korang boleh boleh join event itu dan menang RM5000 untuk blog entri terbaik pasal contest ni.marilah kito join ramai-ramai. Panggil semua rakan taulan.


Dalam Blog korang ceritakan pasal contest ni. Jangan lupa nyatakan kenapa korang takkan compromise dengan kualiti potato chips korang. Hantarkan email mengandungi nama penuh, I/C number, dan link kepada entri tersebut kepada misterpotato@nuffnang.com.

• Grand Prize – RM5,000
• 1st Runner Up – RM3,000
• 2nd Runner Up – RM2,000

Tarikh tutup untuk submit blog post pada 11:59pm, 21 November 2009.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina