Thursday, November 26, 2009

Sichucky menakutkkan

Chucky Pictures, Images and Photos






Photobucket

Ari tu aku cakap kalau tengok cite seram kat tv , aku boleh ketawakan. Tapi satu je yg membuat aku punya tengkuk meremang bulu, bila tengok sichucky ganas ni. since 1988 mula cite ni keluar, aku memang suka tengok cite ni, tapi aku takut sangat.

Tapi, aku tak tahu kenapa, cite ni membuatkan aku serammm semacam je.muka tak delah hantu sangat.pandangan dia menakutkan aku. Lagi aku takut bila dia dah kena teruk belasah , tapi boleh hidup balik, terus serang lagi.last sekali cite ni 2004 kalau tak silap akulah.Sampai aku rasa kalau dia bangun balik, perasaan aku cam dia nak kejar aku je.korang rasa aku cam berhalunisasi ke? . tak mungkinlah, selalunya siapa layan syabu je, berhalunisasi lebih sikittt.he he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina