Tuesday, March 30, 2010

I Just Love Good Smelling People



Jeng Jeng ini dia Adidas Action 3 deodarants.


Siapa yang tak suka orang berbau wangi?semua orang rasa gembira bila berhampiran dengan orang yang berbau wangi.Kecuali kalau korang ada masaalah dengan deria bau korang.Itu terpulang pada masing-masing, tapi aku tetap suka orang yang berbau wangi sepanjang masa. Contohnya kalau aku duduk dengan orang yang berbau harum, rasa aku tak nak bangun dari tempat tu, dan terus menghidu bau tu.Lepas tu macam nak tanya je kat orang "deodarant apa yang dia gunakan?"boleh gitu?.

Kalau korang suka orang lain berbau wangi , korang mesti berbau wangi dulu. Honestly, aku suka kalau husband aku berbau wangi.Dulu husband aku pun ada masaalah cepat berpeluh , bila cepat berpeluh dia punya armpit , waleweh takut nak dekat.kalau aku dah bau semacam, apalagi rakan-rakan dia.

Sebelum tu dah banyak deodarant yang dia gunakan, tapi tak nampak kesan pun . sekejap je bau wangi, lepas berpeluh, masaalah sama datang balik. armpit dia ada berbau yang tak sedap.Semua jenis deadorant rasanya dia dah cuba. Husband aku cakap, ada satu deadorant tu buat armpit dia gatal macam jahanam, ngan jadik tompok hitam. Satu lagi jenama pulak bau tak tahan lama.

Sampailah pada satu hari aku ngan husband, saja jalan kat Watson.Ternampak Adidas Action 3 deadorant, tergerak hati husband aku nak beli.Dengan Adidas Action 3 banyak pilihan.Husband aku Adidas Action 3 sensitive.

Saja je aku tanya husband aku, macam mana ngan Adidas?Husband aku hairan ngan 1 atau 2 kali spray je boleh tahan lama bau wangi sampai 12 jam. Korang nak tahu tak? armpit husband aku tak gatal lagi dan tak bertompok hitam. Sekarang dia tak fikir banyak kali lagi nak beli deadorant.kerja pun mudah, tak payah buang masa nak pilih-pilih deadorant, jumpa Adidas Action 3 terus beli.Aku berterima kasih pada Adidas Action 3 kerana banyak membantu husband aku ngan masaalah armpit dia.Yang pasti armpit berbau wangi boleh menyerlahkan keterampilan. Sudah pasti dengan Adidas Action 3.


Project Alpha Season 2 presented by Adidas Action 3 dan disokong oleh P1 ngan MAS.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina