Sunday, March 14, 2010

Terima kasih anakanda



12/3/ hari tu harijadi aku. selepas celebrate ala kadar je hari minggu tu aku terus deman.anak aku beli kek ngan ayam kfc je.selainnya aku masak.



dorang kalau berjumpa 3 orang mcm-mcm pos dorang buat.
















party berterabur. abaikan periuk atas meja ye.


layan gambar kek ni anak aku beli, selalunya dia beli slices. boleh rasa semua jenis. aku ikut je apa dorang cakap. korang layan gambar kat bawah ni. aku mcm nak pitam pulak .






















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina