Tuesday, December 1, 2009

Manteppp



Dah lama aku tak update blog. banyak gak geng baru masuk. Ayah aku buat hal, masuk hospitallah pulak. tapi dah settle. semalam aku masak nasi goreng biasa-biasa je. tapi aku firdaus, badan dah makin mantap. asyik makan je kejanya. aku pun dah risau ni. susu hisap gak, sampai 3 botol, itu malam je.tengah malam lapar pun, boleh bangun makan nasi gak.



Sebelum balik dari umah pengasuh dah makan tu.Aku pun nampak, Ana tu suap dia nasi, tapi balik dia boleh cakap lapar lagik.



Baju dia dah banyak yg tak boleh pakai , semua pinggang dah ketat. korang layanlah gambar Firdaus yang makin montel ni.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina