Thursday, December 24, 2009

Happy jingle bell






Marry krismas pada org kristian, terutama pada adik ipar aku, pusenthi. Aku suka nak raya krismas ni , sebab tak lama lagi dapat bonus. Moga ko belikan akak hadiah yg best sikit.

Cuti 3 hari ni , korang jgn lupa pesanan mak long, buat kuih frozen banyak sikit. supaya korang boleh kaya cepat.Aku tak sabar nak cuti 3 hari, aku ada projek tersohor.nanti come back monday, aku update projek terkini.

Sapa yg nak balik kampung 3 hari cuti ni.tolong pandu ngan berhemah sikit. Jgn pandu melebihi had laju. kalau korang kemalangan terus mati tak pe, yang aku tak nak patah sana sini, buat penuh hospital. Sampai ayah aku yang kencing manis nak duduk hospital pun tak de katil.tolonglah kesiankanlah kat org tua. jgn bawak laju-laju, nanti korang eksiden, semua org susah.





chau cincau..

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina