Friday, March 11, 2011

Boleh ke?

Salam pagi Jumaat....................................semoga hari ni menjanjikan hari yang terbaek buat semua.

Aku ada cerita , ada gambar, ada satu barang kawan maya bagi, ada berita nak letak dalam blog, tapi hari ni tak boleh, hp yang biasa ambik gambar pun buat hal, penat, tidur pukul 2 pagi, esok ye!!!!


Hari ni cerita pendek je.


Selalunya orang perempuan suka sangat dan menoleh 10 kali kalau nampak lelaki tampan, segak , bergaya.

Tapi aku lain, aku suka tengok perempuan cantik, kulit putih gebu , last sekali seksi. Korang tak payah nak heran, suami aku pun dah tahu, kalau aku pergi makan ngan dia , lalu je perempuan cantik dan seksi, mesti aku cuit suami , suruh pandang. Dia sampai cakap, aku dah  tak de kerja lain.

Aku tahu banyak perangai orang perempuan kat luar tu sama cam aku gak.eh eh eh eh tak mengaku ye. Jangan salah sangka plak.






Senyum tapir : Agenda hari ni, agak-agak dah tak penat, nak ronda ronda blog kawan dan musuh ketat.musuh ketat ada ke?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina