Tuesday, March 15, 2011

saja tanya boleh?

Salam pagi Selasa...............hari ni busy sikit kat ofis. Saja nak update cerita pemanas badan. boleh? Lepas tak busy aku bagi gambar-gambar yang best kat korang. Aku janji, tapi kena jawab soalan ni dulu ye, awal lagi aku nak pesan, jangan komen cam ni ye "kak atau saya ke orangnya"


Aku ada 2 orang kawan, dia bukan musuh aku, tapi aku tak selesa nak berbual ngan dia pun. cammmmm apa aku nak cerita ngan budak ni. Kalau dia tak tegur, aku pun tak kisah, waima lebih baik dia tutup mulut daripada bercakap ngan aku.


korang kena paham, aku bukan benci dia, tapi cam ada batu pengahalang yang memisahkan dari aku nak suka ngan dia....



kalau dia mengomen kat tempat aku, bila baca komen dia...... babinglah budak ni , kenapalah nak komen kat tempat aku. Ayat ayat komen dia tu satu sen pun aku tak boleh nak suka....



Senyum tapir : Aku saja tanya ni bukan apa, kalau korang pun ada perasaan cam aku terhadap seseorang, maksudnya aku tahulah diri aku ni tak gila lagi.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina