Wednesday, August 10, 2011

Tolong awek aku pontianak

Salam Ramadhan..............

Pegilah tengok cite tolong awek aku pontianak best.... dengar tajuk filem cam tak bestkan.. aku pun ingat cam tu, bila yuyi cakap best aku pun tengok, memang best.

Saja cerita pasal filem ni, sebab tension, pagi lagi dah kena cari harta karun.




Ini beg aku, bukan LV.Pagi tadi dekat nak 20 minit cari kunci dalam tu. Godek punya godek tak jumpa gak. Aku takut pontianak tinggalkan.Nasib baik bulan puasa, kambing ngan kerbau je aku sebut.Ciankan haiwan, kalau kita marah je mesti dorang kena sebut.



Lobang puaka kalau dah ada dalam beg, cam nilah rupanya. Tak delah besar mana lubang tu, kalau dah barang masuk dalam tu , hura hara dibuatnya.



Nah ini kuncinya, terperosok kat dalam lubang tu. Kambing kerbau betul.

Itu satu hal, lepas jumpa pontianak, lagi satu hal berlaku........



Pontianak pening kepala.




Nampak tu masing-masing nak cari harta karun.kah kah kah



Kena ikut seperti yang di arahkan, kalau tidak tak dapat harta karun.



Harta karun lagi 14km



kami diarahkan bawak kereta 60kmj



Lencong kereta anda.



oooo berkumpul ye.....tak nak cari harta karun ke?



Kawasan lencongan



Tu dia tempat harta karun dah sampai..........

kambing , kerbau, zirafah, zebra, ular senduk betul...................tak boleh ke kalau nak menampal lobang waktu malam, nak cari harta karun pun susah.



sok sek sok sek ; kak limah kata abang najib nak datang sembahyang kat surau kawasan rumah dia 17/8, lepas tu dia nak sembahyang Isyak kat Masjid Sri perantau.Patutlah aku nampak kawasan sekitar rumah dia berseh.Mesti info ni dia dapat dari Datuk Rahim.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina