Wednesday, June 24, 2009

Aci oh aci



dengan gambar ini aku nak meluahkan perasaan yg terbuku.memang aku tak dapat marah aci ni. bila aku marah je dia menjawab. dia menjawab bukan ngan mulut , tapi ngan jelingan tajam dia yg boleh tembus sampai belakang jantung aku ni. aci, aku dah kata sapu dulu, baru mop.ini dia asyik sapu separuh lepas tu mop.dia sapu depan je. aku tutupkan mata dia, manalah tahu esok dia dah celik IT disamannye aku. mana nak curi duit saman.




korang nampak tak. ingat jgn ambil dia bekerja .aku dah X kan dia.
kalau aku suruh posing, cepat , mencanak dia dulu.no1. tapi kalau korang nak ambil jadi model aku tak kisah, sebab badan di cun gila. tapi sapu sampah rentikan.



korang nampak cara dia sapu , besar tu pun dia tak nampak.



ni belakang computer.abuk dia dah tebal bulu kucing. bila kita org kata suruh lap, dia kate tak de kain. kawan aku dah beli towel good morning sebeban. di tak lap jugak... apa nak jadilah ngan aci ni. aku takut lame-lame aku yang jadi aci sapu sampah take over keja dia. aku tak kisah, janji bagi gaji dia kat aku.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina