Friday, June 12, 2009

Preparation for "Hari Makan Ulam" hari ini.



Hari ni hari makan ulam kat tempat keja. semua peserta membawa bekal masing-masing. awal pagi aku ke pasar mencari ulam, tapi misi aku kurang berjaya kerana makcik yg jual ulam tu belum datang lagi. ulam yag aku nak cari sangat PUCUK GAJUS tak de. tapi misi tetap di teruskan. aku terpaksa membeli ditempat lain . yang ada daun selom, peria, timun , kacang botor.



Hari ni aku bawa bekal sotong goreng kunyit.









daging ni anak aku kasi. aku bawa sekali ke tempat keja.


Oleh kerana nak mejayakan hari makan ulam, pukul 4 pagi aku menumbuk sambal belacan. kali ni sambal belacan campur ngan nenas.



ni dia hasilnnya. boleh meleleh air mata kalau makan.


SIAP SEDIA . TUNGGU TENGAHARI PUNYA ENTRY.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina