Thursday, June 11, 2009

SECRET RECIPE



HAPPY FATHERS KEPADA SEMUA KAUM ADAM YANG DAH MENJADI SEORANG BAPA.
simbol tu aku jumpa kat Jaya Jusco masa aku makan kat Secret Recipe tadi. Buat kawan aku Siti Aminah yg sedang gastrik di rumah jgn bunuh diri bila kau buka blog aku, nampak kita org makan kat Secret Recipe. Semoga cepat baik . datang keja esok, kucing besar tak de.



Masa utk berangkat ke Jaya jusco , Bukit Tinggi. Perjalana dari West Port ke Jaya Jusco memakan masa 20 minit. jadi kena keluar office 12.15.



Welcome to Jaya Jusco Bukit Tinggi.





gambar lampu ni aku ambil dalam Secret Recipe.





Order please. ari ni kita org makan kat sini atas permintaan Aishah yg sedang mengandung. katanya teringin nak makan chicken chop.




bila dah sampai jadi lainlah plak. dia order spagethi. wati kawan aku baju oren tu pun order spagethi. aku order blackpeper chicken with rice, dan noor kawan aku yg baju kelabu tu order cordon blue.




treng...teng....teng. ini dia order kita org dah sampai.



Dengan selera aishah makan spagethi. almaklumlah org mengandung. ingatkan sampai sini nak bajet, order air kosong tapi dah terpedaya dengan aishah, sebab dia order air coklat.




ni dia noor dengan cordon bluenya. dia ni memang favourite ngan cordon. oleh itu pakwe yg diluar sana kalau nak belanja dia mesti cordon blue tau.



wati penuh semangat lapar ni. tapi dia berhenti separuh jalan, sebab spagethi dia kering sangat.



makan jgn termenung.




order sampingan kentang goreng.aku order satu lagi bawa balik.




nah ambil kau licin licau.



bayar lah. aku tak tahu makan ke mentedarah. aku 3 orang kena sampai RM20+++.wati je murah sikit RM15+++.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina