Sunday, March 20, 2011

Jom makan muffin

Selamat berhujung minggu , baru je satu hari tak update kat blog kesayangan aku ni, dah rasa cam setahun..................biasalah penangan blog ni cam berpuaka-puaka je.

Banyak cerita, tapi nantilah satu-satu.

Semalam hari sabtu, setelah dah lama tak meringankan tangan main oben ni, , akhirnya terlaksana gak aku nak buat muffin. Itu pun sebab seseorang. Seseorang tu nanti cerita.

Balance buat cheese tart tu, aku reka-reka resepi muffin. Bab mereka-reka ni bagi kat aku, memang meyong.





ini balance cheese tu.



Biasalah Firdaus yang sentiasa comel ni.



Adunan dah separuh siap. Kalau nak resepi geledah kat tepi ye.



Meh tolong tuang dalam acuan.




Siap nak dimasuk dalam oben.




Biasalah budak-budak punya kerja, berterabur cip coklat dalam tu.



Tak sah kalau tak ambik beberapa sudut penting gambar muffin pisang berchip coklat ni.



Dari sudut atas.




Nampak sangat cip coklat yang senget benget, Firdaus yang tolong menerabur kat atas tu.



Saja nak tunjuk kemontokkan muffin ni. Cerita sikit, gambar melambak aku letak.jangan mareee.



Senyum tapir : Buat apa makan-makan petang ni?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina