Showing posts with label Hari Raya Aidilfitri. Show all posts
Showing posts with label Hari Raya Aidilfitri. Show all posts
Monday, August 20, 2012
Selamat hariraya kengkawan semua
Apa khabar kengkawan semua,diharap kengkawan semua bergembira dihariraya .esok aku akan pergi bercuti,InsyaAllah aku akan upadate blog ni.fuh tak sangka blog ni dah 4 hari sunyi sepi.Jangan marah ye kengkawan blog ni tak berupdate biasalah time raya mak mak cam aku ni busy kat dapur.okey lenkali jumpa lagi......
Thursday, July 26, 2012
barang-barang untuk Persediaan nak buat biskut raya -aku dapat percuma
Salam Ramadhan
Seperti tahun yang lepas-lepas Syarikat tempat aku bekerja ni akan mengagih-agihkan sumbangan sempena menyambut ketibaan Aidilfitri berupa wang saguhati opsss tak tak
minyak masak dan 3 kotak tepung kepada pekerjanya yang beragama Islam.ko mampu
Kepada para pekerja yang tak tau cam mana nak guna tepung tu sila bagi aku secara ikhlas ye sebelum tepung -tepung tu semua tamat tempoh .la la la la harap maklum. Selepas dapat sumbangan ni hati aku semakin hari semakin berkobar-kobar nak buat biskut raya. Dalam otak aku ni dah berlegar -legar 4 jenis biskut
1)tentulah tart nenas sebab tart nenas feveret my laling
2) Chocolate chip sedap feveret anak-anak
3)samperit Dahlia feveret aku
4)biskut suji feveret aku dan my laling
Tahun ni aku tak jual biskut raya dari sebelum bulan puasa lagi suami pesan kat aku jangan berniaga biskut raya tahun ni dia suruh aku rehatkan badan sambil goyang kaki.
Aku ingatkan petang ni nak beli nasi tomato kat gerai pasar ramdhan kepunyaan monica lawensky, InsyaAllah kalau panjang umur.
Seperti tahun yang lepas-lepas Syarikat tempat aku bekerja ni akan mengagih-agihkan sumbangan sempena menyambut ketibaan Aidilfitri berupa wang saguhati opsss tak tak
minyak masak dan 3 kotak tepung kepada pekerjanya yang beragama Islam.ko mampu
Kepada para pekerja yang tak tau cam mana nak guna tepung tu sila bagi aku secara ikhlas ye sebelum tepung -tepung tu semua tamat tempoh .la la la la harap maklum. Selepas dapat sumbangan ni hati aku semakin hari semakin berkobar-kobar nak buat biskut raya. Dalam otak aku ni dah berlegar -legar 4 jenis biskut
1)tentulah tart nenas sebab tart nenas feveret my laling
2) Chocolate chip sedap feveret anak-anak
3)samperit Dahlia feveret aku
4)biskut suji feveret aku dan my laling
Tahun ni aku tak jual biskut raya dari sebelum bulan puasa lagi suami pesan kat aku jangan berniaga biskut raya tahun ni dia suruh aku rehatkan badan sambil goyang kaki.
Aku ingatkan petang ni nak beli nasi tomato kat gerai pasar ramdhan kepunyaan monica lawensky, InsyaAllah kalau panjang umur.
Di catat oleh
Cik Ina Do Do Cheng
Labels:
FFM Berhad,
Hari Raya Aidilfitri,
minyak sri murni,
sembang sembang,
Tepung Blue Key
Subscribe to:
Posts (Atom)
Jangan ikut sangat
makan-makan
- Bubba Gump The Curve
- The Blossom Chinese Restaurant Swiss Garden Hotel Resorts & SPA
- The Garden Terrace-Swiss Garden Hotel Resorts & SPA
- Restoran Port Village-Bagan Hailam Port Klang
- Restoran Port Village -Bagan Hailam Port Klang
- Restoran terapung-HM sri bagan -Bagan Lalang
- Bagan lalang-art caterer
- Restoran Windmill-Jaya Jusco bukit Tinggi
- Restoran David Brown-Bukit Bendera
- Secret Recipe
- Restoran Port Village-Bagan Hailam Port Klang
- Burger king-Bukit Tinggi
- Boston-Jaya Jusco Bukit Tinggi
- Best Seafood-Star Cruise West Port
- TGI Friday--Garden Mall
- TGI Friday -Subang Parade
jalan -jalan
- Swiss Garden Resorts & SPA Kuantan
- Dewi Sri Spa Alam Sentral
- Amoaras Relaxing Spa
- Samsara Spa Swiss Garden Resorts &SPA Kuantan
- Swiss Garden Resorts & SPA Kuantan
- Banting-Perkampungan orang asli Tanjung Sepat
- Melaka Bandaraya bersejarah
- Banting-Perkampungan orang asli-Tanjung Sepat
- Banting-Perkampungan orang asli-Tanjung Sepat
- Genting Highland
- Penang-Penang Butterfly Farm, Empangan Teluk Bahang, Jeti Teluk Bahang, Pantai Teluk Bahang
- Penang-David Brown's Restaurant, Bukit Bendera
- Penang-Jalan Chowrasta, Batu Ferenggi, Nasi kandar
- Penang-Tempat penginapan
- Penang-Bukit bendera







