Thursday, November 11, 2010

Preparation ke Planet Mars



Mengikut kajian , saintis dan bapa mertua aku, katanya planet Mars boleh diduduki sama ngan bumi. Banyak kajian, yang masih giat dilakukan sebelum kita dapat berpindah ke sana. Aku dan kawan-kawan tengah mencari kediaman yang sesuai di sana.Rasanya Bumi ni terlalu sesak nak diduduki, sehingga aku cam sesak nafas.

Banyak Manusia yang jahat cam syaitan , telah memusnahkan alam semulajadi. Banjir sana sini juga disebabkan banyak pokok dihutan, yang dah ditumbangkan oleh manusia yang rakus mengejar wang ringgit semata-mata. Manusia yang jahat juga, suka buang sampah merata-rata.Suka buang pampers dalam laut.

Ikan di laut pun, dah menyampah ngan manusia durjana. Para nelayan semakin kurang hasil pendapatan, sebab ikan dah tak nak munculkan diri, merajuk kot. Air laut dan bumi, seakan pudar warna. Janganlah kerana nak membina kemajuan, sanggup nak mengorbankan alam semulajadi.

Cuaca di bumi , semakin tak menentu. Mengikut sumber yang boleh dipercayai, Mars pun boleh mendapat cahaya matahari sama dengan bumi. Ayoh !!!, jangan lepaskan peluang , marilah kita sama-sama meneroka ke planet Mars.




Tengah berkomunikasi ngan alat kawalan jauh dengan professor badang dong

Para saintis sedang cuba, mengunakan dapur yang tidak mengunakan gas dan api. Dapur ni mengunakan kuasa solar .Percubaan pertama mengunakan makanan pepejal mee segera.




Yeahh yeahh mee segera dah siap. Planet Mars, masih kosong, mungkin pasaraya dan pasar masih belum ada. Jadi alternative nak mengisi perut, adalah makanan segera.



Para saintis masih mengkaji pasal mee segera .





Saintis tentang sotong , sedang memeriksa sotong yang dibawa dari rumah.Mabeles, besar nya sotong tu.



Senyum Tapir : Planet Mars, tunggu ye, perpindahan kami ke sana.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina