Thursday, November 4, 2010

Yeahh, Angpau merah







Maaflah , sebelum cerita pasal Deepavali 2010, aku nak memperkenalkan kepada semua , inilah dia ikan ketutu yang aku sebut dalam entry kat sini

Ikan ketutu tu bukan imiginasi aku, realiti sebenar.Ikan ketutu yang comot

Dibawah ni beberapa ucapan Deepavali untuk best friend dan family laki aku. Jom tengok.
_________________________________________________________________









to : jyothika78@gmail.com





Terima kasih email yang ko kirim hari tu. Baru hari ni akak dapat reply. Dah besar baby boy ko ye. Putihnya, ikut muka ko lah.Kalau ikut laki ko hitam. Almaklumlah akak sibuk ngan business cheese tart, tak dapat tengok ko masa bersalin. Mungkin Deepavali ni akak pergi ke rumah ko.Dah rindu sangat, rasanya dah 2 tahun kita tak berjumpa. Jangan lupa buatkan akak laddu yang sedap. Laddu 2 tahun dulu tu,keras, baling kat dinding, dinding pecah, laddu tak de apa-apa pun. Last sekali Happy Deepavali, nanti jangan lupa ambil akak kat airport.


_________________________________________________________________






ohhh Siti Sonali my lovelly frens. Jangan terkejut pulak ngan nama dia, yang separuh melayu, separuh hindi . Dia ni sebenarnya kacukan.Mak dia from Mumbai, bapa dia from Pulau Carey , Malaysia. Nampak tak kacukan Melayu India kat situ. Gambar ni diambil, semasa dia menjalani pengambaran filem Hindi Chandrasakti sambungan cerita chandramurki. Siti Sonali , Happy Deepavali untuk u dan family. Bila u nak pulang ke Malaysia? Siapa yang kat Malaysia ni, berminat nak kelaman sesawang dia, sila kujungi www.siti sonali.com.


__________________________________________________________________



Also my frens, Rani Mukerjee. Janganlah tak percaya cinta.Rani bila nak kahwin.Cukup-cukuplah bercinta ngan *&^^^%* tak boleh beritahu korang, rahsia aku ngan Rani. Ko dah berhenti merokok ke belum?Kurangkan merokok, cuba ko tengok iklan kat tv tu , merokok boleh buat mulut ko bengkak-bengkak. Aku pun konpius ngan iklan tu, betul ke tak?Aku takut laki dia dera, cucuh mulut dia ngan puntung rokok.




Aku suggest ko tukar kepada smoker haven. Pasal ni , aku tahu dari blog peej . Okey ye lepas ni tukar kepada smoker heaven. Last sekali aku nak ucapkan Happy Deepavali kepada ko ngan family. Semoga Deepavali ni memberi sinar yang begermelapan pada ko.

____________________________________________________________




My frens, Datuk samy, hari tu kan, aku cakap dia order cheese tart. Dengan makan cheese tart tu, darah tinggi dia kurang sikit. Sudahlah Datuk samy, I hope next year u kena turun .Kalau tidak I babab vontot tu. Kalau u turun , mungkin darah tinggi u, ikut turun sekali. Dah dapat makan cheese tart nak apa lagi. Happy Deepavali my frens Datuk Samy ngan family. Next year tak nak lagi rambut cam tu, tukar lain plak.


__________________________________________________________________

Happy Deepavali , kepada semua family laki aku. Tunggu kedatangan menantu kesayangan ni , esok pagi. Jangan lupa masak kari kambing kegemaran menantu.Kambing pulak yang sembelih cara halal tau.


HAPPY DEEPAVALI 2010



especially pada adik ipar aku , Pusenthi yang masih single and available.




Pada Bapa mertua , Maniam. Sorrylah Maniam punya bapa, tak tahu nama.




Pada Adik ipar lelaki , Loges ngan isteri dia Tolasi. (gambar kecil tu bukan India tau, itu Firdaus, agama Islam)




Pada adik ipar Sathiwani ngan anak.



Senyum tapir : Tak sabarnya nak tunggu esok, bukan daging kambing yang aku idamkan, sampul merah menjadi idaman. yeahhhh yeahhhh.kurang ajar punya menantukannnn.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina