Thursday, January 13, 2011

Kurang ajak



Penglibatan aku dalam menghabiskan duit dengan membeli purse dengan kerapnya, menjadi kemarahan rakan-rakan. Yang lain, banyak dah aku loyongkan pada pengasuh Firdaus. Cam ketagihan beli purse pulak , aku ni. Purse yang aku pakai, selalunya boleh kekal paling lama 5 bulan je, lepas tu, tangan mula kegatalan nak beli purse lain.

Suami aku pun dah mula syak dengan perangai tak senonoh(bukan main kayu tiga ye) aku ni. Mungkin kami ada hobi yang berlainan, dia suka memancing, aku pulak suka beli purse.korang rasa ngam ke? Dia pun tak pernah bertukar beg cam bertukar baju. Macam kena rasuk apa ntah, bila nampak je purse kat shopping complex, mesti nak sambar satu.

Insyaallah, kawan-kawan, tolong doakan aku kembali kepangkal jalan dengan segera.


Oleh kerana nak membuang tabiat buruk(membazir duit beli purse) tu dengan segera , saya terus masuk contest meneka size bola. sebab hadiahnya purse.


yeay yeay akhirnya aku menang jua, tempat ketiga, seperti dijanjikan hadiah pun sampai by hand.








Kalau dah hantu tetap hantu, kat sini diselitkan hadiahnya.



Alamat aku



Alamat hantu kak limah






Terima kasih kepada wakil yg memegang hadiah , pada hari tu.



yeayy yeayyyy makcik ina menang (wakil)




kembar cik Pah (wakil)(maaf, jgn search, tak de link, facebook dah kena block kat sini)




Senyum tapir : purse tak boleh belah, ko ingat aku kaki tengok cermin ke? hanfantufu!!!! begfeg tufu dafatufuk rafahimfim befelifi katfat Indon kefe, sambil mefetefing, semfempatfat jofolofi safakanfan.khe khe

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina