Thursday, January 27, 2011

hantuk kepala

Petang-petang ni perut lapar, saja pulak nak tulis cerita geli-geli . Tadi masa duk melayan dashboard blogspot, cian kan makcik tak dapat bukak blog sendiri. Banyak gak blog yang aku tak boleh bukak dari opis alim ni.

Bengang sangat blog bonzer, Dee, wahidah, MDT dan beberapa blog yang lain kena blocked.hampehhh ,sebab tu lah aku terjah korang waktu malam, Bonzer waktu 23cm tu, nanti baru aku terjah ko.

Melalui dashboard, aku nampak banyak gak blog yang buat cerita fasha sandal ngan nora danash tu bergaduh pasai abang jejal . Aku tak de lah minat sangat, tapi suka sangat kalau 3 orang ni bergaduh, happy bebenor aku.Sepanjang masa boleh tersenyum.

Encem sangat ke abang jejal tu? Bukanlah nak cakap berlagak, memang berlagak pun, encem lagi suami aku. Kalau lah aku hantuk kepala 3 orang ni, mahu berterabur.

Nak geli-geli bulu ketiak aku, pasal bila start terjadinya perpisahan Fasha sandal ngan jejal pun, boleh jadi isu besar. Kenapa dalam Malaysia ni, dah tak de isu yang lebih penting ke selain dari dia ni.Fasha sandal ni, buat aku nak gelak pun ada, boleh pulak disimpanya sms si jejal yang bagi setiap hari. Korang ni sekolah ke tak?Tak de kerja lain apa. Apa korang ingat tu, tarikh tengok anak bulan ke?

Fasha sandal, makcik nasihatkan ko pergi berlibur ke bali pakai bikini daripada ko layan abang jejal tu. Muka ko dah lah punya cun, kalau nak cari cam brad pit dah boleh saja. Kenapalah abang jejal gak yang ko nak.

Surat khabar ni pun satu, melayan je isu bodoh cam ni. Tu ahh banyak lagi kes budak kena dera kat luar tu, kalau nak jadi cerita.

Malu lah sikit pasal lelaki sorang nak bergaduh sampai bertahun. Aku pula terasa tertunduk malu. Mesti dalam hati abang jejal "akulah jejaka encem semalaya"



Baru terima mms, dia tunjuk gigi (baru diperbetulkan di klinik gigi ) tapi konpius kat situ , belakang ada gambar beg.


Baik korang cakap, anak aku cun ke Fasha Sandal.


Senyum tapir : Geli bulu ketiak , cam nak pergi cukur jap.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina