Thursday, May 13, 2010

Clubbing jap......



bapa ngan anak

Merempit malam tadi gi makan kat sebelah yala club.Yala club kan aku cerita kat sini ari tu.Dah lama rasanya dah lama tak berclubbing ngan laki aku.malam tadi jadik pemalas jap, nak makan kat luar sempena birthday aku bulan 3 ari tu.boleh gitu dah 2 bulan lepas , baru sambut birthday.




kounter pertanyaan.




Dapur dia nampak dari luar.laki aku suruh tukar siaran.ada ke patut tengah nak layan piala thomas, dorang boleh layan Adamaya.geli geli sikit.yesssssssssssssssss Piala Thomas Malaysia dapat pergi separuh akhir. Aku rasa aku tengok 1993, tak silap aku masa tu Malaysia dapat piala Thomas.




aku (baju cokelat) dan bapa Firdaus(sayang)(pakai rayban) .tulis sayang kecik je, kan ada org termuntah.




Firdaus tengah suka dapat fresh orange.



Telur dadar




Tomyam tanpa daging.





ikan siakap 3 rasa.




Biasalah model aku simontel.




Laparlah sangat.




Pengunjung club




errrrr.kenyang.Syukur Alhamdullilah, dapat makan free hari ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina