Thursday, April 8, 2010

Yala Club


apa macam romantis tak I ngan husband I.makin kurus semenjak makan jamu ngetop.
penyamaran harus, nanti anak aku yang 2 orang tu baca blog aku.ohhhh makan tak ajak.mesti dia cakap cam tu.

Semalam aku ngan husband aku dinner (makan malamlah jendul) kat satu warong seafood kat ngan rumah aku. nama warong aku bantailah letak Yala club.exclusive sikit. pakai formal cam tu mestilah letak club.




tempat alah-alah suram.ni yang aku takut ni. dahlah malam tadi dalam aduan rakyat, tengok tempat makan, depan cam club, belakang cam hampehhh.ahhh gelilah nak cerita masa nak makan ni.selalunya aku makan kat club sebelah, tapi club sebelah tutup.cuba club mewah ni pulak. selalu orang kata, club mewah , masakan hampehhh.



cam mana anak aku yang montel ni. dah tak sabar-sabar nak makan.apasal dia dapat minum fresh orange, aku tak dapat pulak.





air suam tu aku punya.tengoklah badan, cam posh spice, minum air suam je.





Tomyam , tanpa daging.1/2 bintang je aku kasi.aku suka makan tomato, tapi tomato dia tak masak.kuah kurang asam.




Kailan ikan masin bolehlah layan.




ikan bawal dia tak boleh lawan kat club sebelah masak.



montel tak boleh makan pedas. makanlah ayam goreng ngan sayur.



muka putih cam tepung gomak.biasalah balik dari rumah pengasuh, kalau tak putih cam tepung gomak tak sah.












memang tak sedap, tapi dah bayar wajiblah habiskan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina