Friday, April 23, 2010

My Dream Destination



ewah ewah , terkejut aku ngan tajuk yang project Alpha kasi "My dream Destination" pucuk dicita ulam yang mendatang". Bab naik kapal terbang ni , aku bercitarasa tinggi sikit, mesti dengat pesawat mas. Dengan Mas kita semua dapat pergi kesemua destinasi di dalam dan luar negara, dengan tambang yang berpatutan untuk semua golongan.I LOVE U MAS.Dorang macam dah tahu je impian aku.Aku suka sangat kalau dapat menjelajah ke semua pulau- pulau peranginan di Malaysia.Terutama Pulau Langkawi "my dream destination".Mas traveller kau penuhilah impian aku nak ke Pulau Langkawi.korang jangan cuba nak ketawakan aku ye.Memang benar aku tak pernah pergi langkawi.kalau nak ketawakan aku, boleh, sila ketawa dalam hati.khe khe





ohhhh Langkawi tunggu kedatangan aku.Mas Traveller kau penuhilah impian aku sebelum aku tutup mata, bukan tutup mata tidur tau.lagi satu punya tutup mata selam-lamanya.Berdosa aku.ohhh Mas Traveller lagi satu ko penuhilah impian aku nak menunaikan Haji iaitu ke mekah.teringin sangat aku nak tengok kaabah kat depan mata aku(dalam hati sayu, mode alim je).yang pasti bagi aku pergi Langkawi dulu.tolongggg.


Lambaian Kaabah, satu hari aku akan sampai, ngan tajaan Mas traveller.


Bila aku ingat , aku termalu sendiri.Arwah mak aku pun dah sampai ke Pulau Langkawi.Kalau aku dapat pergi ke Pulau Langkawi, korang rasa arwah aku happy tak.kwang kwang.Tapi dengar dari kata arwah mak aku Pulau Langkawi pulau yang cantik , dan disekelilingnya ada pulau yang kecil-kecil lagi.Tapi kesian mak aku, tak sempat menunaikan Haji. Tulah aku dah cakap , dia gedik sangat nak pergi Pulau Langkawi cam aku.Maafkan aku mak.aku pun sama gedik.




Maaf kawan-kawan, bukan pusara arwah mak.itu makam mahsuri.




rombongan cik kiah ke sukan komanwell oppsss ke Pulau Langkawi.arwah mak and the geng blogger opps kilang KFC Berhad.


Daripada berkhayal-khayal dengan Pulau Langkawi,sambil-sambil tu mai kita layan project alpha show









Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina