Friday, April 9, 2010

Lunch ngan Blogger and Anoy

Hari ini hari yang paling bersejarah, sebabnya dapat lunch ngan blogger dan Anoy(poah).Berapa lama aku mengumpul duit dan main kutu RM1.00 sehari untuk berjumpa ngan bloger tegar ni.akhirnya termakbul gak impian aku.kwang kwang kwang.Seperti yang di janjikan kita berjumpa di satu bukit yang paling tinggi di Klang.





blogger, poah ngan aku menunggu quotation.




tunggu ngan penuh harapan agar quotation datang segera, perut kan dah lapar.




Akhirnya quotation sampai gak.




Tunggu order sampai, sambil tersenyum manis.cam artis gak si anoy ni.




akhirnya air sampai.tengok betul-betul bukan air botol hitam tau.coca cola je.wah wah wah berseri-seri muka anoy dapat minum air peberet dia, semestinya coca cola.





Apa yang kat depan tu ecah? tinggi nampaknya.








Salad makanan tambahan untuk orang diet je. itu yang ambik sampai membumbung tu. rugi ambik sikit-sikit. hargakan tak kira. selagi boleh isi, jangan bawak sampai daun salad korang terbang udah.mana nak letak muka, buatnya tengah usung mangkuk salad tu, daun salad jatuh kat lantai.takkan nak kutip kut. habis kuat buat bodoh, sambil sengeh-sengeh.ini pun aku nak isi lagi, tapi aku bawakkan bersabar.kwang kwang kwang




garlic bread.4 batang yang keding-keding.kalau aku makan sekali 4.nasib baik ada si ecah ngan anoy.aku bawakkan bersabar.




capati ke piza. bantailah sama je. ni yang aku nak marah ni. semua sebulat suara dah bincang , tak nak letak daging dalam dia.semua nak letak ayam. korang tahu we all vegetarian. cam pelik je kan.vegetarian boleh makan ayam ke? kwang kwang.selambakodok di datang bawa capati yang ada ayam pulak. tapi tak pelah, we all tak marah, habis gak.




Anoy menghayati capati isi daging.




ecah kecewa capati ayam tak de. tapi dia tak kisah jugak. kalau ikutkan hati aku , nak panggil manager dorang. korang rasa aku memang orang kaya yang sombong tak?? kwang kwang. sebenarnya aku lagi tak kisah, sebab aku suka daging , depan dorang je aku pura-pura bengang.bila tengok je yang datang tu daging tu aku terus mengilai, dalam hati je.takut dorang dengar.




amboi comelnye tangan anoy.cepat sapa nak berkenalan tinggalkan kat message kat box sebelah ye. belum berpunya.





setelah kenyang sambung beli roti kat lavender mat my peberet bread kedai.tul ke ayat tu?




nampak tu roti yang ada kawah kat tengah tu i loike.cheese danish bread.siapa yang anak dia nama danish ambik dari nama chese tu ye???okey blogger ngan anoy lain kali makan lagi ye kat kedai tu.sedap capati tu.rasa lain sikit.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina