Saturday, May 22, 2010

Sepi tanpa fresh milk




Seluruh family aku suka minum fresh milk.



Dalam recipe patato aku, ada gak fresh milk



Firdaus tak kisah, kalau minum fresh milk.



kandungan muffin pisang aku pun ada fresh milk.



Muffin pisang aku moist dengan fresh milk.Gigi Firdaus pun putih dan cantik sebab suka minum fresh milk.Fresh Milk penuh ngan kalsium, bagi mengalakkan pertumbuhan gigi bagi kanak-kanak.Galakkan anak-anak minum susu kerap, tapi kalau simontel ni tak boleh kerap.takut terlebih gemuk.

Aku suka gak nak joint event yang dianjurkan oleh Dutch Lady ni...

World Milk Day akan datang diadakan 1st of June atas usaha Dutch Lady untuk memecahkan record , bagi mengalakkan rakyat malaysia suka minum susu.itulah sebabnya tercetus "Largest Milk Drinking Event".

Jomlah ambik bahagian , mana tahu event ni boleh masuk dalam Malaysia Book of Records. Bukan selalu ada event cam ni, mungkin muka korang akan terpampang dalam papers, semua berkemungkinan kat sini:

Venue: Pavilion KL
Date: 30th May 2010
Time: 10:00 am

Dutch Lady akan bermurah hati memberi susu percuma pada hari tu, limited 2 edition coklat ngan low fat packs. Sekurang-kurangnya anggaran 2500 orang join event tu .kalau free aku pun nak join.

Teka sapa Jemputan yang menjayakan event tu?

1. Amber Chia
2. Shakila
3. Alif Satar
4. Dayana
5. Sharizan Borhan
6. Reshmonu
7. Najwa
8. Khoo Cai Lin

Kat sana ada gak pasukan sorak perform

Korang nak ambil bahagian pada hari bersejarah tu???

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina