Monday, October 22, 2012

Bukan pelapik perut We call penyendal Perut

 Aku dan kawan sekerja akan singgah membeli penyendal  perut (kuih-muih) di sebuah warong menjual kuih yang dikongsi bersama   5 rakan sekampung   di sekitar Pulau Indah ni sekiranya selepas makan tengahari perut kitaorang masih ada kekosongan.Tak payah nak pelik sangat lah ;  perut kitaorang memang akan kosong   terutama bila  kitaorang makan makanan yang tak menepati citarasa tekak kitaorang : )


 kuih muih terbaek
Sesuatu yang buat  aku rasa bangga bila  orang melayu berjaya dalam perniagaan tak kiralah apa jua jenis perniagaan janji 'HALAL"
Wajah akak ni............benar-benar  mengingatkan aku pada seseorang.Entah kenapa  tiba-tiba aku teringat peristiwa 16 tahun dulu.......aku jadi benci dengan apa yang aku lihat.arghhhhhhhh



Sekadar luahan hati

Aku tak de mood  cukuplah aku katakan bahawa  lidah  itu lebih tajam dari sebilah pisau yang tajam .










Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina