Wednesday, October 31, 2012

Malam Isnin aku ; sedondon atau tersedondon nak buat macam mana ye dak

aku merah
Firdaus merah
suami merah
Ayam goreng kunyit firdaus punya
Nasi goreng cina fav firdaus
Tomyam feveret selama-lamanya
Sayur pokok kailan kot???????

Juadah kami malam tu dan malam-malam yang lain selalunya simple : )


Aku tak de hal sesekali berpakaian serba  merah tapi kalau boleh aku cuba mengelak dari berpakaian  sedondon dari atas sampai ke bawah atau berpakaian sedondon satu keluarga.Orang lain kalau nak berpakaian  sedondon macam tu keadahnya aku tak de hal tapi apa  yang aku tahu , aku memang tak suka dan keluarga aku memang tak berapa berkenan nak berpakaian sedondon .Biasalah tu kan   lain padang lain belalang lain orang lain ragamnya. 

Kita bercakap dan merancang memanglah mudah ye dak  tapi  seperti mana  yang kita ketahui hanya Allah SWT yang menentukannya misalnya petang selasa hari tu masa aku melayan perasaan  atas motor suami  berwarna merah  tetiba  aku perasan  yang aku  berbaju sedondon merah  dengan suami dan Firdaus.opss mak sedondon.............................oh tidakkkkkkkkkkk

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina