Monday, October 1, 2012

comel dan beruban

comel dan beruban  kau ni biar betik , kau dah suruh sipanjang jual barang terpakai kat  syarikat batu bata  sdn bhd  tapi  bila aku suruh kau menandatangani   surat pemohonan pembayaran untuk syarikat batu bata sdn bhd ek elehhhh kau boleh berfikir panjang sambil berkerut dahi kemudian kau bagitau aku yang kita tak boleh jual  barang tanpa quotation. masa lu cakap cam tu aku pandang kau kecik je hey comel dan beruban kau ni dah lama hidup ke  aperr bukan ke kau yang suruh jual barang tu .Main lepas tangan lebih sikit ye.nasib baiklah wa  berfikir sebagai pekerja cemerlang yang ada potensi untuk mengantikan tempat lu entah bila tahun wa tak tahulah? 

Tak tahu berapa lama lagi surat permohonan pembayaran tu akan keluar dari bilik comel dan beruban?Pleasa jangan biarkan aku menunggu seperi menunggu buah yang tak gugur, contohnya buah apa yang lambat gugur cer teka cer teka buah doryan kot.Mungkin aku  tak menanti kau dipintu syurga  setahu aku chayanunalif tak masuk syurgakan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina