Tuesday, April 13, 2010

cabaran ford ranger



Sebelum lalu di jalan tu, fizikal ngan mental kena kuat.kalau tidak muka cun jadi cam peria. tali pinggang semua kena ikat. sekejap lagi kereta ni bertukar jadik kuda. korangkan tahu, aku ngan fad ni bukan tahu makan saman, tali pinggang tu memang tak pernah pakai.jgn cakap ngan sesiapa tau.tapi kalau korang jumpa kita orang tergolek tepi jalan, jgn lupa panggil ambulan ye.kwang kwang




muka Fad dah jadik cam peria.kena kejar masa. jam didashboard menunjukkan 7.44 am. destinasi kena sampai pukul 8.00am.jalan cam hawau.





aku dah siap sedia,bekal nasi aku dah pegang kuat-kuat.Kalau tak pegang , bukan bekalan tu terlepas. Sebabnya kalau tak pegang, gulai aku penuh mangkok, sampai destinasi tinggal separuh.penangan dik jalan yang cantik sangat tu punya pasal.cam naik kuda.




korang tengok sendiri , mencabarkan.cam nak pergi cameron highland.










tengoklah punya besar lopak air kat situ.





ni pulak pusingan 100 darjah.jgn cuba -cuba nak jawab panggilan handphone kat sini,ko buka mata je kat hospital.kwang kwang









sini semua lori ngan container tak ingat punya. dia apa pedulik, bagi dorang kita ni kecik je.





jalan tu betul-betul bertentangan ngan destinasi .










penangan jalan yang berlopak tadi.




ohhh lega baru sampai kedestinasi, tempat kerjalah. apalagi.korang ingat makan angin ke?itulah yang terpaksa dilalui kalau tak nak dapat surat cinta(surat tunjuk sebab datang lambatlah).cam mana ada berani?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina