Thursday, April 15, 2010

JELAJAH BLOG IBU

Aku nak tanya korang kenal tak ngan dengan Ben Ashaari? ahh ahhh bukan Ben Nathan tau.Aku kenal masa aku tengok kawan aku buat entry pasal Ben Ashaari jelajah blog dorang, aku dapat tahu ni pun dari kawan aku.Dia cakap Ben ada buat jelajah blog ibu. memandangkan aku kan seorang ibu, why not aku cuba masuk , manalah tahu boleh femes ngan glamer.kwang kwang kwang .

cuba-cuba lah skodeng / klik banner kat bawah kalau nak tahu ngan lebih lanjut pasal Ben Ashaari yang ala ala iras yusri KRU tu.cam mana sama tak?



Ada syarat tau kalau nak join JELAJAH BLOG IBU ni.. mestilah ceritakan serba sedikit tentang blog korang.

Blog ini aku namakan Hijau itu indah dan Permai, sebab aku cintakan kehijauan alam.Tujuan aku buat blog ni sebenarnya dulu, suka-suka je, untuk mengisi masa lapang. tapi sekarang serius, siapa tak nak glamer .Disamping tu jugak sekadar mengisi hobi aku yang suka memasak.Jadik sementelaah aku berblog ni, aku titipkan resepi yang menarik yang aku masak sendiri ngan air tangan aku untuk dikongsikan ngan para blogger. Ada jugak cerita tentang perkembangan anak-anak aku ngan tempat menarik yang aku dahkunjungi untuk dikongsi bersama .


Aku sebenarnya nak mengupgrade lagi bintang blog ni, supaya blog ni bersinar-sinar.Aku harap En Ben Ashaari sudilah menjenguk blog aku yang tak berapa nak cun ni. Aku lagi terangkat, kalau dia sudi tinggalkan jejak atau komen dalam blog ni...semangatlah nak berblog..ye tak?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina