Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband

Sekarang ni aku bangga dengan teknologi-teknologi terkini yang dicipta untuk memudahkan kita semua melayari internet . Semua tahu tanpa internet sepilah dunia.Dulu-dulu kalau melayari internet kita mengunakan broadband TM dial up.Paling susah, kalau nak berjalan-jalan , masa tu tak de broadband yang boleh dibawa kemana-mana. Kalau korang tahu sekarang ni dah bermacam-macam broadband yang ada dipasaran.Tinggal pilih je.Tapi ingat... jangan tersalah pilih nanti memakan diri sendiri.

Tapi, aku syorkan , kalau korang nak guna broadband, gunalah wiggy PI wimax ni.... dia ringan dan bersaiz poket, memudahkan nak di bawa kemana-mana.Marilah kawan-kawan semua tukar ke wiggy PI wimax ni.Ada banyak pakej yang telah disediakan untuk korang.pilih je yang mana berkenan dihati .Aku teruja, sebab anak aku pun dah bertukar ke wiggy PI wimax. Dia suka travel jauh, jadi tu yang dia tukar broadband.Kalau korang tak percaya lagi korang boleh pergi kat sini. Lepas ni mesti korang tak toleh kiri kanan, terus potong yang lain dan terus pilih wiggy PI wimax.



Aku rasa korang dah paham sesangat dengat penerangan aku yang tak berapa panjang lebar tentang wiggy PI wimax yang comel dan ringan, apa kat kita layan video Project Alpha S2 bestttt ......

Ep 8/49 - Project Alpha S2




Ep 9/49 - Project Alpha S2





Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina