Tuesday, February 15, 2011

Nasi ayam

Selamat menyambut hari Maulidur Rasul kepada semua umat Islam. Semoga umat Islam hari mencontohi keperibadian Baginda Rasullah, dan sentiasa berpegang pada sunnahnya sebagai panduan hidup. Hari ni, kebanyakan pekerja semua bercuti. Jadi bila dah bercuti, banyaklah aktiviti yang dapat dilakukan bersama family. Aku tak de aktiviti hari ni. Lepak dan makan. Semalam aku makan nasi ayam. Selalunya ayam pilihan seisi family , ayam yang distim.




Ayam stim isinya lembut, senang nak makan.



Nasi hanya banyak ni je, cukuplah.



Sayur pilihan Bak choi stim.Firdaus memang teramat suka ngan sayur ni.



Ice lemon tea jadi pilihan.



Firdaus makan ngan lahapnya.hua hua



Ayah firdaus yang agak kehitaman baru balik dari laut hari minggu tu.





Layan muka kegembiraan Firdaus yang baru lepas makan nasi ayam.


Senyum tapir : Nasi ayam yang macam mana jadi pilihan korang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina