Tuesday, February 8, 2011

Isu suam suam kuku






Akhbar yang aku baca pagi tadi, pengadu tu mengadu, Aku cuba membuktikan dengan gambar dibawah apa yang mungkin dimaksudkan. Maaf aku tak dapat mengzoomkan tulisan tu, guna hp cikai.




Gambar di ambil masa aku di sana bersama family.


Diharap pihak yang berkenaan mengambil tindakan yang sewajarnya, ngan aduan di atas. Kalau boleh selia ngan baik tandas dan bilik mandi di sana . Kebanyakan bilik mandi semua tak berpintu. Contohi Tempat rekreasi yang terbaik aku rasa buat masa ni , seperti Sg .Congkak. Di tepian sungai ada disediakan untuk pengunjung tempat duduk berbumbung sederhana besar untuk meletakkan makanan dan berehat .



Contoh tempat yang disediakan untuk pengunjung makan dan lepak di tepian sungai congkak. Gambar dia ambik ketika aku di sana ngan family.


Senyum tapir : Harap mata yang berkenaan tercelik ye.








Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina