Monday, February 7, 2011

Rezeki

Sampai je ofis pagi tadi, tepi almari fail aku penuh ngan makanan ringan dan biskut. Biasalah lepas raya cina, boss sedekah apa yang patut. Masa ni lah, dia bawak limau yang paling best , katanya.Aku tak pedulik, aku ambik kacang cerdek ngan biskut suji dah itu peberet aku, yang lain biar je.



Dia bagi, nanti dia boleh tanya balik, sebab tu aku makan secara perlahan.Buruk siku.



Limau yang dia kata best sangat.



Biskut suji ni , dia bagi pun dah separuh.



Kawan kasi sempena hari perkahwinan dia semalam. Orang sekarang, cenderamata, semua cangih-cangih kalau nak dibandingkan ngan zaman dulu. Kalau rezeki lebih apa salah, jangan sampai berhutang , sudahlah.

Hari ni gembira ramalan ku benar belaka milo menang contest anjuran kak chik syabas, kepada yang tak berjaya cuba contest yang lain di masa akan datang.

Senyum tapir : Ada apa yang menarik ke hari ni?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina