Wednesday, November 23, 2011

SELAMAT DATANG KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN 6 JABATAN KERAJAAN

Salam hari rabu...............

Hari ni nebes semacam, time nikah pun tak nebes cam ni. Dari subuh tadi , pegang tu tak kena , pegang ni tak kena,ingat nak buat nasi goreng, tak jadi , last last beli breakfast kat luar.Bila dengar je orang gomen nak datang kat opis , terutama Jabatan farmasi ngan kementerian perdagangan, mesti aku nebes semacam, jumpa polis pun tak nebes cam ni.kah kah kah

Preparation dari senin bawaklah ke pagi ni, cuma tak bentang carpet merah je.kah kah
Kak limah kena buat preparation gak , dorang nak serbu tempat dia tengahari ni.





Kak limah tengah nebes ,kah kah kah



Tetiba je aku skema, aku selesa je pakai t shirt ngan jeans pegi kerja, hari ni kerna terpaksa kena pakai baju ikut protokol. Dalam ramai-ramai tukang sampah kat opis ni, aku yang paling selekeh,, tetiba plak hari ni kena pakai  baju ikut protokol, rasa cam pelik.kah kah kah

Semua dah get ready, tinggal tunggu dorang datang lebih kurang pukul 10 pagi.




Dr .CSY tengah nebes, 10 kali kulu kilir depan aku.


SEMOGA SEMUANYA SELAMAT DAN DILINDUNGI ALLAH SWT.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina