Wednesday, November 16, 2011

Nak kongsi cerita cikit

Salam hari khamis...................


Takziah pada No , Mutiara Nolan sebab keguguran, bertabah dan bersabar ye.Kalau dah tak rezeki kita nak wat cam mana.No ni bagus, lemah lembut orangnya, belum jumpa sesuka hati je aku cakap hal dia.. InsyaAllah, selalunya mata aku tak silap.kui kui kui kui





Semua orang sedia faham, kalau seseorang yang kehilangan orang yg tersayang, mestilah sedih dan tak boleh nak pikir apa pada  masa tu. Ada plak hamba Allah yang tak de perasaan dalam pada bagi takziah , sempat lagi " I dah follow, nanti follow balik ye. Tak tahu aku nak cakap apa, hurmmmmmmmm hurmmmmmmmmmm hurmmmmmmm. Best sangatlah kalau dah follow orang suruh orang follow balik.best ye best ye, cuba jawab.follow apa follow follow, pegi pakai syampoo follow me.eee geram tension ngan org cam tu.

Hari ni aku geram, bengang ngan si B , situa ngan kuncu-kuncunya yang masih ditakuk lama.eeeeee geram geram geram.Tak pernah berubah. Bencinya orang takut orang tak bertempat ni , hal ehwal orang kecik diabaikan..Dia je nak gah.

Nasib baik rai , bagi aku caramel puding segera, kalau tidak mahu aku hangin sampai ke malam, gara -gara situa ni.Rai lepas ni kalau ko bagi lagi caramel puding segera ni, garenti ko bertambah cantik. kah kah kah kah




Hujung minggu ni kalau free, aku buat caramel puding segera ni ye.




Urut-urut dada menyabaukan diri. Tangan aku ni cepat je nak baling barang kalau dah hilang sabau.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina