Thursday, October 11, 2012

Tengahari selasa aku ; keluar makan dengan yang bukan geng aku

Sesiapa saje kawan yang mempunyai kenderaan kecuali lelaki (aku lemas sikit ngan lelaki yang nak ikut vontot pompuan ni) yang sudi nak mengajak aku  yang tidak mempunyai kenderaan ni keluar makan aku on je . Dah tentu-tentulah aku yang tidak mempunyai kenderaan ni menunggu  orang yang mempunyai kenderaan mengajak aku ye dak tak kan ye aku ngan muka  tak tahu malu, perasan best dan tak sedar diri nak mengajak orang yang ada kenderaan  keluar makan. *gunalah otak*

Aku boleh je  keluar berdua , bertiga , berempat atau berlima jadi kau yang macam berkumpulan  dan boleh dikatakan keluar makan ngan orang yang sama the moral of the story saper yang bergeng sekarang ni kau atau aku lepas ni  kau  tak payah nak cop aku mempunyai geng kalau nak cop gak kau pegi belek diri kau dulu. Orang melayu memang tak de keja lain  "GENG" pun boleh menjadi bahan perbualan. Seriously mak lemas.
Kawan aku  ni tak kisah je kalau makan seorang diri  tapi hari tu kitaorang  keluar berdua kerana nak menguruskan  beberapa hal peribadi.
 Chicken chop ni aku yang punya
buang tebiat tengahari buta boleh mencekik roti bakar.


okeylah cau cin cau lupa kat kubur esok pun kita sorang diri gak????

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina