Wednesday, July 21, 2010

Hijau peberet



gambar tangan aku , simontel gatal-gatal nak snap aku tengah mengait malam tadi.

Aktiviti yang dah lama aku tinggalkan, tiba-tiba terbukak pulak hati nak kait semula.Bila aku tengok sarung kusyen sekarang yang zipnya cepat tercabut.Aku terfikir cam nak kait sarung kusyen yang keci tu .Insyaalah kalau diizinkan tuhan, siap, kalau tak de pun beli jelah sarung kusyen.




Sarung kusyen kecil yang zipnya cepat tanggal.




Benang ni semalam aku beli.terkejut bagak aku, dulu harga dia 80 sen je tak silap aku.Bila aku tercenggang ngan harga dia cakap, sampai dia sound aku lu beli tahun berapa.Aku tersipu-sipu malu, slow je bersuara 80 an.Sekarang harga dia RM1.40 satu .




Sarung Handphone budak tempat kerja jual.




Baru malam tadi permulaan mengait.Mungkin aktiviti bulan puasa tahun ni dipenuhi ngan mengait.kejikan aku, bukan nak buat amal ibadat, nak mengait.alah dari mengumpat tengahari waktu bulan puasa nanti, baik aku mengait kat opis.betul tak? mestilah hijau, dah blog aku hijau it indah dan permai.kwang kwang.

Cepatlah cakap, apa hobby atau aktiviti korang time bulan puasa ni?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina