Friday, July 9, 2010

Yong tau fu



Laju je korang nak buka blog aku ye.korang ingat aku buat yong tau fu sendiri.Memang pernah buat sendiri pun, tapi kuah dia fail sikit.nanti satu hari aku akan cuba sampai berjaya.yong tau fu ni aku beli kat pasar malam rumah aku.semalam tak masak, ada kerja penting nak buat.murah pulak reganya semalam RM12.00.




kuah dia cam letak belacan je.kwang kwang




pulut panggang satu batang 50 sen.mahal ke?




Karipap 6 ketul RM2.00.




Ini lah kerja gigih yang aku buat.Ambik tempahan dari (Anoy) yang selalu komen tu) buat cheese tart.Esok Anoy ada rombongan ke PD .perasan diva pulak aku ye, baru buat cheese tart dah pandai-pandai ambik tempahan.apasalahkan ? kalau org nak tempah?





Apalagi yang mengetest dulu , tentulah simontel.








Dah makan kenyang mengejek pulak.


KORANG NI SUKA YONG TAU FU SUP KE ATAU YONG TAU FU BERKUAH CILI?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina